Należy wypełnić formularz rejestracji dostępny na: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturzeforumkulturycyfrowej2023/.
W konferencji możesz udział na żywo lub online (transmitujemy sesje plenarne 25 i 26 października). Liczba miejsc na żywo jest limitowana. Warsztaty odbywają się tylko i wyłącznie stacjonarnie i mogą w nich uczestniczyć tylko osoby biorące udział w jednym lub dwóch dniach konferencji.
Z uczestnikami i uczestniczkami, którzy zakupili bilet na żywo. Widzimy się 25-27 października 2023 w Gdańsku w nowej siedzibie Instytutu Kultury Miejskiej, Kunszcie Wodnym, przy Targu Rakowym 11, 80-806 Gdańsk. Z uczestnikami i uczestniczkami, którzy kupili bilet online widzimy się przed monitorami. Linki do wydarzenia zostaną wysłane przed konferencją.
Konferencja Marketing w kulturze posiada oficjalny hashtag #MwK2023. Wszelkie informacje, a także relacja na żywo, będą dostępne na Instagramie Instytutu Kultury Miejskiej: www.instagram.com/ikm_gdansk, a także na stronie www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.
Nie zapewniamy noclegu. W cenie biletu konferencyjnego jest udział w 2-dniowym wydarzeniu i wydarzeniach dodatkowych. Dzień warsztatowy jest dodatkowo płatny.
Jest, wybierz ikonkę przelewu tradycyjnego oraz podczas rejestracji podaj dane do faktur. Evenea automatycznie wystawi pro-formę, którą wyślę na Twojego emaila.
Na opłacenie pro-formy mają Państwo 6 dni.
Dostępy dla uczestników i uczestniczek online zostaną przesłane na maile podane przy rejestracji najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem konferencji (każdego dnia). Wszyscy uczestnicy otrzymają link do nagrań z konferencji, które będą dostępne najpóźniej od 22 listopada.
Regulamin możecie sprawdzić tu. (https://bit.ly/RegulaminMwKFKC2023)
Pytania od publiczności będą zadawane pod koniec danego panelu.
Wieczorem 25 października odbędzie się mid party, koncerty na sali audytoryjnej w Kunszcie Wodnym. Wstęp dla uczestników i uczestniczek konferencji bezpłatny. Dodatkowo, po rejestracji i w miarę wolnych miejsc, będą mogły wziąć w nim udział osoby spoza grona uczestników i uczestniczek. Godzinę oraz szczegóły zapowiemy w późniejszej komunikacji.
Pierwsze kroki prosimy kierować do Punktu Informacji konferencji. Informujemy, że na miejscu nie będziemy drukować faktur, są dostępne tylko online (wysyłamy dokumenty e-mailowo).
Na #MwK2023 zapewniamy Państwu kawę, herbatę, wodę, soki i drobne przekąski w przerwach kawowych, a po południu zapewniamy lunch w wersji wegańskiej i wegetariańskiej.
Bilety można przepisać na innego uczestnika/uczestniczkę. Daj nam znać jak najwcześniej, najpóźniej na 5 dni przed startem konferencji. Najlepiej na maila: marketingwkulturze@ikm.gda.pl
marketingwkulturze@ikm.gda.pl – prosimy o pisanie na naszą pocztę e-mail.