MWK FKC Konferencja Marketing w Kulturze & Forum Kultury Cyfrowej
25-27 października

Wyjątkowa jesień przed osobami zaangażowanymi w działania związane z komunikacją, promocją, marketingiem i nowymi technologiami w instytucjach kultury! Instytut Kultury Miejskiej zaprasza 25-27 października na dwa „siostrzane” wydarzenia – Konferencję Marketing w Kulturze i Forum Kultury Cyfrowej. 

Program

25 października
Środa

Tego dnia podczas Konferencji Marketing w Kulturze, skupimy się na języku komunikacji instytucji kultury, trwałym relacjom z otoczeniem, które budują, czy dostępności cyfrowej. W programie także przegląd trendów marketingowych i sesja poświęcone budowaniu angażującego profilu na Instagramie.

9.00 – 9.30
Rejestracja i kawa
9.30
Otwarcie konferencji
9.35 – 10.15
Język komunikacji instytucji kultury.
Prowadzenie: Paulina Mikuła, Mówiąc Inaczej
10.15 – 11.15
Budowanie lovebrandu instytucji kultury na przykładzie dużych marek.
Prowadzenie: Edyta Kowal (edytakowal.pl) w rozmowie z Karoliną Szabłowską, Marketing Manager IKEA.
11.15 – 11.45
Przerwa Kawowa
11.45 – 12.00
Promocja=relacja, czyli case o komunikacji bez barier
Prowadzenie: Jakub Walczyk, Kino bez barier – Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu
12.00 – 13.15
Przegląd case studies dostępności komunikacji i marketingu w instytucjach kultury.
Prowadzenie: Wojtek Kutyła: (wojtekkutyla.pl), Piotr Źrołka (piotrzrolka.pl), Barbara Sowa (Magazyn PISMO), Piotr Czarnota (Zamek Królewski na Wawelu), Anna Cygankiewicz (Fundacja Kultury Bez Barier)
13.15 – 14.15
Przerwa lunchowa
14.15 – 14.45
Instagram, który angażuje
Prowadzenie: Ola Długołęcka i Anna Szałas (sztukadokawy.pl)
14.45 – 15.15
Przegląd trendów w komunikacji marketingowej AD 2023
Prowadzenie: Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SEC Newgate CEE)
15.15 – 15.45
Kultura to ludzie: Rola marki osobistej pracownika w budowaniu wizerunku instytucji.
Prowadzenie: Dawid Lewandowski (Artysta na socialu, instagram.com/artystanasocialu)
20:00
MidParty | Mchy i Porosty DJ set + wizualizacje | Arkadiosh&WIK Koncert Darksynth |
Prowadzenie: Naciśnij + aby dowiedzieć się więcej
26 października
Czwartek

W czwartek w trakcie Forum Kultury Cyfrowej, dyskutować będziemy o kura torowaniu kolekcji cyfrowych, sztuce i sztucznej inteligencji. W programie także wystąpienia na temat publikacji i wystaw online, trendów w prezentowaniu kolekcji, poszukiwaniu sylwetki „typowego” odbiorcy sztuki cyfrowej czy archiwistyce internetu. 

9.30 – 11.00
WIZYTY STUDYJNE
9.30
Rejestracja, kawa, networking
11.00
rozpoczęcie; dzień dobry
11.10 – 12.00
Kurator kolekcji cyfrowej – nowy zawód.
Prowadzenie: Grzegorz Jędrek (wniedoczasie.pl). Rozmówcy: Łukasz Kozak, Alicja Urbanik Kopeć;
12.00 – 12.20
Typowy odbiorca sztuki cyfrowej nie istnie… oh wait!
Prowadzenie: Zuzanna Stańska (Dailyart, Moiseum)
12.20 – 12.50
Otwieranie Zachęty, czyli jak otworzyć instytucję kultury.
Prowadzenie: Zuzanna Ciesielska, Natalia Cetera (Centrum Cyfrowe)
12.50 – 13.10
Publikacje cyfrowe – VR/Greening cyfrowy i ekologiczny.
Prowadzenie: Tytus Szabelski-Różniak
13.10 – 14.10
Przerwa lunchowa
14.10 – 14.30
Nowości i trendy w prezentowaniu kolekcji cyfrowych.
Prowadzenie: Rytm.Digital
14.30 – 14.50
Wystawa sztuki cyfrowej okiem kuratora.
Prowadzenie: Jakub Depczyński (Muzeum Sztuki Nowoczesnej Warszawa)
14.50 – 15.10
Chronospace – it + kultura – to się musi udać!
Prowadzenie: Piotr Gotkowski, Chronospace
15.10 – 15.30
Co po nas zostanie? Archiwizacja internetu.
Prowadzenie: Marcin Wilkowski (Centrum Kompetencji Cyfrowych UW, web96.pl)
15.30 – 16.30
Sztuczna Inteligencja i sztuka.
Prowadzenie: dr Ewa Drygalska. Rozmawiają: Jakub Depczyński (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie), Bartosz Zaskórski aka Mchy i Porosty.
16.30
Zakończenie Konferencji
27 października
Piątek

Proponujemy sześć równoległych sesji warsztatowych (9:30 – 13:00):

Digitalizacja usług w instytucjach kultury. (Sala warsztatowa 2)
Prowadzenie: Rytm.Digital
SPARK AI – re-use domeny publicznej. Obsługa aplikacji Spark. (LAB)
Prowadzenie: Agnieszka Kotowska
Strategie partycypacyjności i ko-kreacji. (Sala warsztatowa 1)
Prowadzenie: Zuzanna Ciesielska, Natalia Cetera (Centrum Cyfrowe)
Rolki na Instagram i Tik Toka – pomysł, projekt – wykonanie. (Akwarium)
Prowadzenie: Studio Manilov
Jak wspierać stabilność zasobów online instytucji kultury? Praktyczny przegląd metod i narzędzi. (American Corner)
Prowadzenie: Prowadzenie: Marcin Wilkowski (Centrum Kompetencji Cyfrowych UW, web96.pl)
Wprowadzenie do dostępności cyfrowej: Jak zapewnić, aby nasza kultura była dostępna dla wszystkich? Zaprojektuj ją od początku. (Sala warsztatowa Biblioteka Targ Rakowy)
Prowadzenie: Piotr Źrołka (piotrzrolka.pl).

Prelegentki i prelegenci Konferencji Marketing w Kulturze

 

Zapraszamy do zapoznania się z uczestnikami tegorocznej edycji MwK

Prelegentki i prelegenci Forum Kultury Cyfrowej

 

Zapraszamy do zapoznania się z uczestnikami Forum Kultury Cyfrowej

Artyści | MidParty 25.10 | Start 20:00 | Bezpłatne wejście

 

Bilety

Udział dwudniowy na MwK i FKC (25-26.10.2023) – 350 zł brutto

Udział jednodniowy na MwK lub FKC (25 lub 26 10.2023) – 250 zł brutto

Udział w warsztatach (27.10.2023) – 300 zł brutto.

Dostęp do streamu online: 150 zł brutto.