1.     Jak zarejestrować się na konferencję? 

Należy wypełnić formularz rejestracji dostępny na: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturze2021/

2.     Jakie rodzaje biletów są w tym roku do wyboru? 

a)     Bilet na konferencję = dwa dni prelekcji + dostęp do nagrań z konferencji do 30.09.2021 + paczka startowa – to wszystko w cenie 200 zł brutto. (Ta pozycja nie jest zwalniana z VAT!) 

b)    Bilet na webinar  = udział w webinarze odbywającym się po południu, prowadzonym przez najlepszych ekspertów i ekspertki. Proponujemy 10 różnych tematów, które wybrać można na drugim kroku rejestracji w formularzu zapisów. Zarówno pierwszego jak i drugiego dnia konferencji na webinarach omawiane są te same treści. To pozwala uczestnikowi każdego dnia wziąć udział w innym szkoleniu.*

Jeden bilet na webinar kosztuje 100 zł netto, tj. 123 zł brutto. Bilety z webinarów są zwolnione z VAT dla podmiotowo uprawnionych instytucji/urzędów. 

*Szkolenie z Google Ads to warsztaty dwudniowe! Obowiązuje jedna grupa! Webinarium Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury jest jednodniowe i odbędzie się tylko 11 maja.

3.     Skąd wziąć oświadczenie o zwolnieniu z podatku VAT? 

Można pobrać je TU. Należy odesłać je nam mailowo na adres: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

4. Ile mam dni na opłacenie faktury pro forma?

Na opłacenie pro-formy dajemy 7 dni.

5.     Na jakiej platformie streamowana będzie konferencja? 

Konferencja MwK 2021 odbędzie się online na platformie Evenea Live. Dostępy zostaną przesłane na maile podane przy rejestracji najpóźniej 2 dni przed wydarzeniem. 

6.     Gdzie znajdę regulamin konferencji? 

Regulamin dostępny do pobrania tu: https://marketingwkulturze.ikm.gda.pl/kontakt/  lub TU.

7.     Czy możliwe są zwroty biletów? 

Raz zakupione bilety nie podlegają zwrotowi. Można przepisać bilet na innego uczestnika/uczestniczkę. 

8.     Mam pytania, jak mogę się z wami skontaktować?

Zapraszamy do kontaktu mailowego: marketingwkulturze@ikm.gda.pl