Jak się zarejestrować?

Należy wypełnić formularz rejestracji dostępny na: https://app.evenea.pl/event/mwk2022/

Jakie rodzaje biletów mogę wybrać?

W konferencji możesz udział na żywo lub online. Liczba miejsc na żywo jest limitowana, a większa pula biletów jest dla osób w pełni zaszczepionych przeciw COVID19. Osoby niezaszczepione są zobowiązane do wykonania testu przed konferencją o godz. 8:00 w punkcie testowania w Teatrze Szekspirowskim. O szczegółach będziemy informować w e-mailu. 

Gdzie na żywo odbywa się Konferencja Marketing w Kulturze?

Z uczestnikami i uczestniczkami, którzy zakupili bilet na żywo. Widzimy się 12-13 kwietnia 2021 w Gdańsku. W Teatrze Szekspirowskim, ul. Wojciecha Bogusławskiego 1, 80-818 Gdańsk. Przed konferencją o godz. 9:00 zapraszamy na Marketingową Prasówkę przy kawie, o szczegółach i miejscu będziemy informować w newsletterze konferencyjnym. Z uczestnikami, którzy kupili bilet online widzimy się przed monitorami. Linki do wydarzenia zostaną wysłane przed konferencją. 

Czy MwK ma swoje social media?

Konferencja Marketing w kulturze posiada oficjalny hashtag #MwK2022. Wszelkie informacje, a także relacja na żywo, będą dostępne na koncie Twitter Instytutu Kultury Miejskiej: www.twitter.com/IKM_Gdansk oraz na Instagramie: www.instagram.com/ikm_gdansk, a także na stronie www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Zapewniacie nocleg?

Nie zapewniamy noclegu. W cenie biletu konferencyjnego jest udział w 2-dniowym wydarzeniu i wydarzeniach dodatkowych. Warsztaty także są dodatkowo płatne.

Potrzebuję proformy! Jak to zrobić?

Zarejestruj się online. W evenei wybierz ikonkę przelewu tradycyjnego oraz podczas rejestracji podaj dane do faktur. Evenea automatycznie wystawi pro-formę, którą wyślę na Twojego emaila. 🙂

Ile mam czasu na płacenie przelewem tradycyjnym (nie przez płatności online)?

Na opłacenie pro-formy mają Państwo 6 dni. 

Gdzie znajdę dostęp do wydarzenia online?

Dostępy zostaną przesłane na maile podane przy rejestracji najpóźniej 1 dni przed wydarzeniem dla uczestniczek i uczestników, którzy wybrali opcję online. Wysyłamy też linki do danych dni na godzinę przed konferencją. Wszyscy uczestnicy otrzymają link do nagrań z konferencji, które będą dostępne do 11 kwietnia 2023. 

Czy jest przewidziany czas na pytania od publiczności?

Pytania od publiczności będą zadawane w trakcie trwania danego panelu.

Czy jest zaplanowany wieczór integracyjny?

Tak! Wieczór integracyjny zaplanowaliśmy po pierwszym dniu konferencji. Miejsce i godzinę zdradzimy w programie i newsletterze. 

Potrzebuję zaświadczenia, certyfikatu, faktury!

Pierwsze kroki prosimy kierować do Punktu Informacji konferencji.

Informujemy, że na miejscu nie będziemy drukować faktur, są dostępne tylko online (wysyłamy dokumenty e-mailowo). 🙂

Czy w wersji offline są przewidywane posiłki?

Na #MwK2022 zapewniamy Państwu kawę, herbatę, wodę, soki i drobne przekąski w przerwach kawowych, a po południu w cenie biletu mamy lunch w wersji wegańskiej i wegetariańskiej. 

Czy mogę zwrócić bilet?

Tak, przed wydarzeniem. Bilety można zwrócić do 5 kwietnia lub można przepisać bilet na innego uczestnika/uczestniczkę. Daj nam o tym znać, najpóźniej na 3 dni przed startem konferencji. Najlepiej na maila: marketingwkulturze@ikm.gda.pl

Mam inne pytanie. Do kogo pisać?

marketingwkulturze@ikm.gda.pl - prosimy o pisanie na naszą pocztę e-mail.