9:15

Otwarcie konferencji

10:00-10:30

Jak efektywnie wdrażać strategię rozwoju digital w instytucji. (Rijksmuseum)

10:00-10:30

Jak instytucje mogą wykorzystywać social media do sprzedaży swoich “produktów”. Franciszek Georgiew (Social Tigers)

10:30-11:00

Przerwa kawowa

11:00-11:45

Strategiczne partnerstwa dla wydarzeń kulturalnych. Anna Orzech (Fundacja WOŚP)

11:45-12:30

Czy kultura może być zwinna? Zarządzanie i komunikacja w instytucjach kultury. Rozmawiają: Aleksandra Stańczuk (Wirtualna Polska), Beata Dubiel-Stawska (B8), Tomasz Włodarski (Małopolski Instytut Kultury). Prowadzenie: Dominik Pokornowski (3,14 PR, haipaa)

12:30-13:00

Jak skutecznie wytworzyć produkt cyfrowy w instytucji kultury? Kordian Klecha (intui)

13:00-14:00

Przerwa i Marketingowa prasówka. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)

14:00-14:30

Kampanie dla kultury z perspektywy agencji marketingowej. Cięty Język

14:30-15:15

Chris Unit (One Further) how to use insights or statistics to develop a content media strategy and build an engaged audience?

9:30-10:00

Kultura w czasach pandemii. Obserwacje, wnioski, rekomendacje. Marta Szadowiak (Projekt PR) i Natalia Brylowska (Instytut Kultury Miejskiej)

10:00-10:30

Showcase kulturalnych kampanii w mediach społecznościowych. Dagmara Pakulska

10:30-11:00

Misja i wizja – jak to robiliśmy, naprawdę, w Muzeum Emigracji w Gdyni | Bartłomiej Brach (brightlight), Kaja Długosz (Muzeum Emigracji)

11:00-11:30

Przerwa

11:30-12:00

Przykłady Real Time Marketingu w social mediach. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)

12:00-12:30

Prawo w kulturze – showcase. Tomasz Palak (Radca prawny, www.tomaszpalak.pl)

12:30-13:30

Przerwa

13:30-14:14

Janina Bąk (temat wkrótce)

14:15-14:45

Design i projektowanie graficzne dla kultury. Tom Biskup (Studio Super Super)

14:45-15:15

Kultura wpływu czy wpływ kultury – mikro, nano i inni influencerzy w służbie kultury. Maciej Trojanowicz (Troyann.pl)

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Michał Zalewski (Krakowskie Biuro Festiwalowe) – Dobrze powiedziane – wystąpienia publiczne, prezentacje, rozmowy z partnerami nie muszą Cię paraliżować

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Grzegorz Jędrek (wniedoczasie.pl) – Lejek sprzedażowy w kulturze? Da się

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Agnieszka Kaim (agnieszkakaim.eu) – Design Thinking: zoom na ideację

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (3,14 PR) – „E-mail is dead”, czyli potęga komunikatorów dla zespołu instytucji i publiczności

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Edyta Paul (Concordia Design) – Geniusz jednostki czy siła zespołu. Zespoły projektowe w akcji

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Dorota Woźniczka (Social Tigers) – Narzędzia, triki i sposoby na: Instagram

16:00 – 19:00

grupa 1 – 28 września | grupa 2 – 29 września

Adrian Gamoń (adriangamon.com) – Budowa marki osobistej i instytucji kultury na LinkedIn

16:00 – 19:00

tylko 28 września / 0nline

Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) – Faceboook w instytucji kultury
Warsztaty są przeprowadzane w C200 Office dzięki INOPA.