9.00
Rejestracja
9.30
Jak zwiększyć sprzedaż biletów online?
Prowadzenie: Jip van der Heijden, INTK
10.00
Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców?
Prowadzenie: Maja Michalak, Poza Ramami
10.30
Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach
Prowadzenie: Agnieszka Gutowska, Personal PR
11.00 – 11.30
Przerwa kawowa
11.30
Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej?
Prowadzenie: Piotr Źrołka(Kinaole)
12.15
Projektowanie oferty instytucji kultury z zaangażowaniem odbiorców.
Prowadzenie: Anna Rudnicka, Kultura na czasie. Gościnie: Magdalena Kosiada-Sylburska, EC1 w Łodzi, Joanna Łuba, Centrum Archiwistyki Społecznej, Sylwia Żółkiewska.
13.15 – 14.15
Przerwa lunchowa
14.15
AI. Legal czy nielegal?
Prowadzenie: Paula Skrzypecka, Creativa Legal
14.45
Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha?
Prowadzenie: Maciej Wróblewski, Werbrand and Unicorns 
15.15
Kontekst, kod, kapitał & kultura. Marki instytucji kultury, które mogą więcej
Prowadzenie: Bartek Kotowicz, bartekotowicz.pl