26 marca 2024 (dzień warsztatowy)

 Warsztaty trwają równolegle 

13:00 – 17:00
Jak pisać treści, które zainteresują media?
Prowadzenie: Anna Mizera-Nowicka, KomunikujMY. ECS, czytelnia-archiwum, piętro 2
13:00 – 17:00
Dostępność cyfrowa instytucji kultury, social media
Prowadzenie: Monika Dubiel. ECS, sala warsztatowa 5, piętro 3
13:00 – 17:00
Wykorzystanie AI w tworzeniu contentu
Prowadzenie: Jacek Nowak. ECS, Mediateka, piętro 1
13:00 – 17:00
Zawód kierownik, zawód kierowniczka
Prowadzenie: Joanna Grandzicka, TEAL Action Global. ECS, sala warsztatowa 4, piętro 3
13:00 – 17:00
Jak stworzyć newsletter, który ludzie czytają i klikają?
Prowadzenie: Get Response Team. ECS, sala 3.19, piętro 3
11.10 – 12.00
Kurator kolekcji cyfrowej – nowy zawód.
Prowadzenie: Grzegorz Jędrek (wniedoczasie.pl). Rozmówcy: Łukasz Kozak, Alicja Urbanik Kopeć;
12.00 – 12.20
Typowy odbiorca sztuki cyfrowej nie istnie… oh wait!
Prowadzenie: Zuzanna Stańska (Dailyart, Moiseum)
12.20 – 12.50
Otwieranie Zachęty, czyli jak otworzyć instytucję kultury.
Prowadzenie: Prowadzenie: Zuzanna Ciesielska, Natalia Cetera (Centrum Cyfrowe)
12.50 – 13.10
Publikacje cyfrowe – VR/Greening cyfrowy i ekologiczny.
Prowadzenie: Tytus Szabelski-Różniak
14.10 – 14.30
Nowości i trendy w prezentowaniu kolekcji cyfrowych.
Prowadzenie: Rytm.Digital
14.30 – 14.50
Wystawa sztuki cyfrowej okiem kuratora.
Prowadzenie: Jakub Depczyński (Muzeum Sztuki Nowoczesnej Warszawa)
14.50 – 15.10
Chronospace – it + kultura – to się musi udać!
Prowadzenie: Piotr Gotkowski, Chronospace
15.10 – 15.30
Co po nas zostanie? Archiwizacja internetu.
Prowadzenie: Marcin Wilkowski (Centrum Kompetencji Cyfrowych UW, web96.pl)
15.30 – 16.30
Sztuczna Inteligencja i sztuka.
Prowadzenie: dr Ewa Drygalska. Rozmawiają: Jakub Depczyński (Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie), Bartosz Zaskórski aka Mchy i Porosty.
9.35 – 10.15
Język komunikacji instytucji kultury.
Prowadzenie: Paulina Mikuła, Mówiąc Inaczej
10.15 – 11.15
Budowanie lovebrandu instytucji kultury na przykładzie dużych marek.
Prowadzenie: Edyta Kowal (edytakowal.pl) w rozmowie z Karoliną Szabłowską, Marketing Manager IKEA.
11.45 – 12.00
Promocja=relacja, czyli case o komunikacji bez barier
Prowadzenie: Jakub Walczyk, Kino bez barier – Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu
12.00 – 13.15
Przegląd case studies dostępności komunikacji i marketingu w instytucjach kultury.
Prowadzenie: Wojtek Kutyła: (wojtekkutyla.pl), Piotr Źrołka (piotrzrolka.pl), Barbara Sowa (Magazyn PISMO), Piotr Czarnota (Zamek Królewski na Wawelu), Anna Cygankiewicz (Fundacja Kultury Bez Barier)
14.15 – 14:45
Instagram, który angażuje
Prowadzenie: Ola Długołęcka i Anna Szałas (sztukadokawy.pl)
14.45 – 15.15
Przegląd trendów w komunikacji marketingowej AD 2023
Prowadzenie: Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SEC Newgate CEE)
15.15 – 15.45
Kultura to ludzie: Rola marki osobistej pracownika w budowaniu wizerunku instytucji.
Prowadzenie: Dawid Lewandowski (Artysta na socialu, instagram.com/artystanasocialu)

Miejsce: Gdańsk, Europejskie Centrum Solidarności, ul. Plac Solidarności 1

8.30 – 9.30
Rejestracja
9.30 – 10.10
Mapa Trendów 2024
Prowadzenie: Natalia Hatalska
10.10 – 10.30
Długo wyczekiwane otwarcie. Case study IKM.
Prowadzenie: Paweł F. Majka, Cięty Język
10.30 – 11.00
Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies.
Prowadzenie: Michał Malinowski, Maciej Goś, Beeffective
11.00 – 11.30
Przerwa Kawowa
11.30 – 12.00
Odkryj i uwolnij potencjał Instytucji, zbuduj na nim unikalny wizerunek, który przyciąga zaangażowaną społeczność
Prowadzenie: Sylwia Bodnar, Wizerunkowa Akrobatka
12.00 – 12.30
Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?
Prowadzenie: Irek Klimczak, Open Loyalty
12.30
Wielki nieobecny – o braku marketingu w marketingu kultury.
Prowadzenie: Aleksandra Tatarczuk, (Clipatize). Goście: Fabian Lic (Ancymony), Martyna Łokuciejewska
13.30 – 14.30
Przerwa lunchowa
14.30
Jak wykorzystywać analitykę do tworzenia treści?
Prowadzenie: Krzysztof Marzec (DevaGroup)
15.00
LinkedIn. Jak komunikować działania kultury w świecie sukcesów?
Prowadzenie: Adrian Gamoń
15.30
Współpraca z mediami od wewnątrz.
Prowadzenie: Alek Hudzik, Mintmagazine.pl
9.00
Rejestracja
9.30
Jak zwiększyć sprzedaż biletów online?
Prowadzenie: Jip van der Heijden, INTK
10.00
Sztuka w social mediach. Jak zbudować zaangażowaną grupę odbiorców?
Prowadzenie: Maja Michalak, Poza Ramami
10.30
Sztuka gaszenia pożarów, czyli o kryzysach w social mediach
Prowadzenie: Agnieszka Gutowska, Personal PR
11.00 – 11.30
Przerwa kawowa
11.30
Dostępność bez „picu”. Na co naprawdę zwrócić uwagę w dostępności cyfrowej?
Prowadzenie: Piotr Źrołka(Kinaole)
12.15
Projektowanie oferty instytucji kultury z zaangażowaniem odbiorców.
Prowadzenie: Anna Rudnicka, Kultura na czasie. Gościnie: Magdalena Kosiada-Sylburska, EC1 w Łodzi, Joanna Łuba, Centrum Archiwistyki Społecznej, Sylwia Żółkiewska.
13.15 – 14.15
Przerwa lunchowa
14.15
AI. Legal czy nielegal?
Prowadzenie: Paula Skrzypecka, Creativa Legal
14.45
Newslettery. Jak je pisać by zainteresować odbiorców?
15.15
Social media bez cringe’u. Jak trafić do grupy Z i Alpha?
Prowadzenie: Maciej Wróblewski, Werbrand and Unicorns

Proponujemy sześć równoległych sesji warsztatowych (9:30 – 13:00):

Digitalizacja usług w instytucjach kultury. (Sala warsztatowa 2)
Prowadzenie: Rytm.Digital
SPARK AI – re-use domeny publicznej. Obsługa aplikacji Spark. (LAB)
Prowadzenie: Agnieszka Kotowska
Strategie partycypacyjności i ko-kreacji. (Sala warsztatowa 1)
Prowadzenie: Zuzanna Ciesielska, Natalia Cetera (Centrum Cyfrowe)
Rolki na Instagram i Tik Toka – pomysł, projekt – wykonanie. (Akwarium)
Prowadzenie: Studio Manilov
Jak wspierać stabilność zasobów online instytucji kultury? Praktyczny przegląd metod i narzędzi. (American Corner)
Prowadzenie: Prowadzenie: Marcin Wilkowski (Centrum Kompetencji Cyfrowych UW, web96.pl)
Wprowadzenie do dostępności cyfrowej: Jak zapewnić, aby nasza kultura była dostępna dla wszystkich? Zaprojektuj ją od początku. (Sala warsztatowa Biblioteka Targ Rakowy)
Prowadzenie: Piotr Źrołka (piotrzrolka.pl).