11 MAJA 2021, WTOREK
9.30 – 9.45 – Otwarcie konferencji
9.45 – 10.30 – Przegląd kulturalnych case studies w social mediach | Wojtek Kardyś, Netomania
10.30 – 11.00 – Gra wideo jako nośnik kultury | Karolina Kałużynska, Gameset
11.00 – 11.15 – przerwa
11.15 – 12.15 – Dyskusja na temat wyzwań w średnich i mniejszych instytucjach kultury. Moderuje: Anna Rudnicka (Świdnicki Ośrodek Kultury, kulturanaczasie.pl). Goście: Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury).
12.15 – 13.00 – Jak zaprojektować wartościową komunikację online? | Wouter van der Horst, We share culture
13.00 – 13.30 – Audience Experience. Wszystko jest interfejsem | Kordian Klecha, Intui
13.30 – 14.00 – przerwa
14.00 – 14.30 – CSR dla kultury | (tba)
14.30 – 15.00 – Niespodzianka – więcej informacji wkrótce 😉
16.00 – 19.00 – webinary online. Tematy do wyboru:
- Audience development w internecie. Lekcja z pandemii – Piotr Firych, UAM w Poznaniu – 25 os. x 2 dni
- Odkryj Google Ads – Maciej Wiśniewski, Premium Ads (11 i 12 maja – jedna, ta sama grupa!) – limit 30 os.
- Zarządzanie zespołami. Wyzwania lidera – Marek Krawczyk, ZeroBullshit – 25 os. x 2 dni
- Projektowanie badań w instytucji kultury. Narzędzia i wskazówki – Natalia Brylowska, Instytut Kultury Miejskiej – 25 os. x 2 dni
- Moderacja procesów kreowania pomysłów w zespole. Jak być ciągle twórczym w kulturze? – Łukasz Maźnica, hearts & heads – 25 os. x 2 dni
- Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury. Warsztat Pracowni Artist in Bloom (tylko 11 maja) – grupa 50 os.
- Zarządzanie contentem w social mediach – Daniel Kotliński, Tigers – 25 os. x 2 dni
- Jak zacząć przygodę na TikToku? – Jakub Biel – 25 os. x 2 dni
- Instagram – nowinki, trendy, narzędzia – (tba) 25 os. x 2 dni
- LinkedIn – jak dobrze prowadzić profil instytucji – Dagmara Pakulska – 25 os. x 2 dni
Pamiętaj, warsztaty odbywają się równolegle. Sprzedaż biletów trwa do 4 maja.
12 MAJA 2021, ŚRODA
9.30 – 10.15 – Kultura w Mieście Przyszłości. Foresight na działania instytucji kultury. | Natalia Hatalska, infuture.institute
10.15 – 10.45 – Jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu i w jakich sytuacjach jest konieczny? | Franciszek Georgiew, Tigers
10.45 – 11.30 – Podcasty. Produkcja i promocja | Ewa Salamon (Pismo. Magazyn opinii), Bartek Czarkowski (Newonce), moderacja: Maciej Bąk (Radio Zet, podcast “Stacja Emigracja”)
11.30 – 11.45 – przerwa
11.45 – 12.45 – Dyskusja Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja. Moderuje: Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu). Rozmawiają: Magdalena Komornicka (Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia)
12.45 – 13.15 – Praca zdalna a wypalenie zawodowe | tba
13.15 – 13.45 – Małe może więcej. YouTube dla małych i średnich ośrodków kultury | Marcin Andrzejewski, Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu
13.45 – 14.00 – przerwa
14.00 – 14.30 – Zarządzanie projektami online w instytucji | Paulina Skipirzepa-Kamińska i Krzysztof Magierski, Warsztaty Kultury
14.30 – 15.00 – Czy i jak pracować z influencerami? | (tba)
16.00 – 19.00 – webinary online