Projektantka, edukatorka, ekspertka w obszarze nowych technologii dla kultury, wykładowczyni (UW, PJATK, UMCS). Od lat wspiera instytucje i organizacje w projektowaniu produktów cyfrowych (e-kursów, gier, aplikacji, serwisów www, multimediów). Współtwórczyni hackathonów kulturalnych. Kuratorka, współorganizatorka i producentka FAM – Forum Aplikacji i Gier Mobilnych (2016-2019). Razem z Fundacją Culture Shock współtworzyła międzynarodowy projekt kulturalno-edukacyjny Mobile Culture (2021-2023). Laureatka Listy 100 Szerokiego Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych (2019). Jest autorką i współautorką licznych publikacji na temat nowych technologii, m.in. nominowanej do nagrody Economicus książki „Biznes w świecie mobile. Jak zaprojektować, wykonać i wypromować aplikację mobilną” (Poltext 2018). Obecnie kończy prace nad rozprawą doktorską dotyczącą wpływu technologii mobilej na sztukę i kulturę wizualną.
Więcej: www.zolkiewska.pl
Gościni panelu: Projektowanie oferty instytucji kultury z zaangażowaniem odbiorców.
28 marca, godz. 12:15