Creative Leader & Strategist w agencji Beeffective. Absolwent kierunku European Management Studies na University of Aberdeen. Karierę rozpoczął w świecie rachunkowości i finansów w jednej z firm Big Four. Jednak po pewnym czasie jego zainteresowania przeniosły się na branże kreatywne. Pracował w największej polskiej marce odzieżowej, a następnie stworzył własny concept store dla mężczyzn, który wygrał w konkursie Gdynia Design Days na najlepsze wnętrze. Po doświadczeniach z własnym biznesem wszedł na poważnie do świata komunikacji i marketingu – najpierw działając w studiu kreatywnym, a obecnie w agencji marketingowej Beeffective. Tu odpowiada za facylitację warsztatów z klientami, tworzenie strategii marketingowych, wdrażanie i prowadzenie procesów kreatywnych oraz ciągłe szukanie inspiracji w celu rozwoju agencji. Wykłada również na kierunku Social Media Management na WSAiB w Gdyni.

Prowadzenie: Mały budżet – świetna kampania. Przegląd case studies (Beeffective).
27 marca, 10:30 – 11:00