Strateżka, storytelerka, dziennikarka. Jest strategy managerką w agencji digitalowej Clipatize, gdzie odpowiada za tworzenie i prowadzenie strategii marketingowych marek i kampanii, głównie B2B. Opracowuje strategie dla trudnych do wytłumaczenia usług i procesów. Swoje doświadczenie zdobywała, pracując w wielu branżach sektora kreatywnego. Pływała kajakami po zamarzniętej Wiśle, pracując jako project manager w Fundacji Marka Kamińskiego. W Gdańsku stworzyła kwitnące ogrody społeczne z nieużytków, prowadząc studio animacji kultury Dwa Ole. Odkryła najlepszą mozzarellę w Warszawie i wyprodukowała liczne festiwale związane z muzyką, designem, rzemiosłem i kulturą, pracując jako producentka w magazynie „Usta”. Jestem dziennikarką publikującą m.in. w magazynach „Usta”, „Prestiż”, „Lustro”.

Prowadzenie: Wielki nieobecny – o braku marketingu w marketingu kultury (Clipatize)
27 marca, godz. 12:30