Kogo zobaczymy?

WTOREK, 12 KWIETNIA

Karolina Kociołek

WTOREK 12 KWIETNIA

praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii, certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute.

Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media. Pracowała z klientami B2B i B2C - zarówno przy opracowywaniu strategii, jak i egzekucji działań marketingowych. Współpracowała z klientami o bardzo szerokim profilu - od IT i branży budowlanej, poprzez branżę wydawniczą, fashion, beauty i outdoor, aż po instytucje publiczne i NGO.

Joanna Frota Kurkowska

WTOREK 12 KWIETNIA

Data Industry Analyst w G2A.com, odpowiedzialna za analizy oraz research rynku gier i nowych technologii, Web3, dóbr cyfrowych i NFT. Współprowadzi podcast Metagame oraz tworzy pierwszy w Polsce newsletter o kulturze i inicjatywach związanych ze zjawiskiem Web3 - Digital Data Glitch.

Agata Patoła

WTOREK 12 KWIETNIA

strateżka i specjalistka od komunikacji social mediowej. Na co dzień team leaderka w agencji Feeders. Po godzinach… fanka TikToka, mobilnej fotografii i propagatorka zdrowia psychicznego. W pracy inspirują ją ludzie, analizuje ich zachowanie w internecie i przekłada na komunikacje digitalowe. Po godzinach wykładowczyni, uczy o mediach społecznościowych na Uniwersytecie Opolskim i WSAiB w Gdyni. Prowadzi szkolenia dedykowane dla firm oraz warsztaty i prelekcje na temat social mediów, digital marketingu, strategii i User Experience.

Rafał Krause

WTOREK 12 KWIETNIA

pisze artykuły dla serwisów lajfstajlowych (newonce.netNoizz.pl, Papaya.Rocks, Screenagers.pl) o trendach i kulturze. Były redaktor prowadzący F5.pl. Copywriter w agencji VMLY&R, gdzie tworzył m.in copywriting na Facebooka marki Lidl Polska (nagroda KTR).

Piotr Bucki

WTOREK 12 KWIETNIA

Gdy księgowa zapytała mnie o kod wykonywanego zawodu, bez wahania powiedziałem – nauczyciel. Uczę chętnych, jak lepiej komunikować, prezentować, pracować i poprawiać swój świat. Uczę na swoich zasadach.

Jestem architektem, który woli projektować zdania niż budynki. Jestem aktorem, który zrezygnował ze sceny teatralnej na rzecz sal szkoleniowych i konferencyjnych. Jestem psychologiem, który ciągle zadaje sobie pytanie Skąd wiem, to co wiem. I facetem, który chce zostawić ten świat lepszym i mądrzejszym, niż go zastałem.

Od 20 lat uczę ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuję przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzam teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. 

Sylwia Szczepańska

WTOREK 12 KWIETNIA

Partnership Manager w Audioteka, z wieloletnim doświadczeniem w nawiązywaniu i prowadzeniu biznesowych relacji, skupiających się w obszarze branży innowacyjnych produktów oraz usług w Polsce i na świecie.

Danuta Breguła

strateżka biznesu i komunikacji marek, pionierka wprowadzania płatnych subskrypcji mediów w Polsce.

Aktualnie członkini zarządu spółki multimedialnej newonce.media oraz dyrektorka strategii rozwoju biznesu firmy, w tym jej usługi membershipowej newonce.club. Wcześniej liderka transformacji cyfrowej Wyborcza.pl, odpowiedzialna za uruchomienie i rozwój subskrypcji cyfrowych Wyborczej oraz rozwój zespołów redakcyjnych i digital marketingu. 

Absolwentka m.in. Leadership Academy for Poland, Leadership Academy for Women in Digital Media w Poynter Institute i Szkoły Strategii Marki SKM SAR.

Mateusz Węgrzyn

WTOREK 12 KWIETNIA

rzecznik prasowy i kierownik działu promocji Teatru Powszechnego w Warszawie. Polonista, teatrolog, dawniej krytyk teatralny. Publikował m.in. w: dwutygodniku.com, e-teatrze, „Notatniku Teatralnym”, „Teatrze” oraz magazynach „Kontrast” i „Bliza”.

Natalia Drobniak

WTOREK 12 KWIETNIA

Strateżka-psycholożka. Ponad dziewięć lat doświadczenia w pracy po stronie agencji. Od blisko 5 lat w McCANN dla marek L'Oreal Paris, Vichy, Dettol, Coca-Cola. Prowadzi projekty z zakresu strategii komunikacji i marki, w tym warsztaty z klientami. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach digitalowych.

Zyta Machnicka

WTOREK 12 KWIETNIA

szefowa i główna specjalistka od employer branding w hubie edukacyjnym Lightness, autorka bloga CandidateExperience.pl oraz książki "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi". Współpracuje z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować oraz lepiej się komunikować z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma na koncie przeszło 200.

W branży HR działa od ponad dekady i jest twarzą polskiego employer brandingu. Pomysłodawczyni i współorganizatorka EBMASTERS - ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu. Wprowadziła to pojęcie na uczelnie jako organizatorka i promotorka pierwszych w kraju studiów podyplomowych z tego zakresu – na AGH w Krakowie (gdzie współtworzyła merytorycznie i promowała także „Trendwatching & Future Studies").

Wojtek Kardyś

WTOREK 12 KWIETNIA

specjalista do spraw komunikacji Internetowej, digital marketingu, i personal brandingu. Z wykształcenia filozof i scenarzysta. Z pasji PR-owiec, mówca konferencyjny, reżyser, konsultant marketingowy, szkoleniowiec i felietonista. Wykładowca na kierunku Trendwatching&Future Studies na WH AGH w Krakowie.

Współzałożyciel agencji kreatywnej Good For You. W reklamie internetowej działa od ponad dekady, zaś w marketingu influencerskim i content video specjalizuje się od lat sześciu. Twórca pierwszej w Polsce audycji radiowej w całości poświęconej influencerom - Cotygodniowy Przegląd Internetu oraz twórca video-kursu o Twitterze: Twitter bez Tajemnic.

Współprowadzący videopodcast biznesowy - Kardyś&Foszer oraz twórca bloga o social mediach i marketingu - Netomania. Zdobywca wielu nagród branżowych (min: Złote Spinacze, Złoty Listek CSR, EB STARS, Siłą Przyciągania, nominacja do Kampani Społecznej Roku 2017) oraz mówca na Ted Talks.

ŚRODA, 13 KWIETNIA

Wojciech Sawicki i Agata Tomaszewska

ŚRODA, 13 KWIETNIA

przez wiele lat był redaktorem popularnego portalu muzycznego Porcys, a od 2 lat wspólnie z narzeczoną Agatą prowadzi prężnie działające instagramowe konto "Life On Wheelz", którego nadrzędnym celem jest walka z nietolerancją wobec osób z niepełnosprawnościami.

Razem z Agatą starają się pokazywać życie w związku interablistycznym: zwykła codzienność, szczęśliwe chwile oraz problemy, z którymi się zmagają. Liczą, że ich działalność jest w stanie przynieść wiele dobra, a przede wszystkim zmienić postrzeganie osób z niepełnosprawnościami wśród społeczeństwa.

Jacek Szlak

ŚRODA, 13 KWIETNIA

od ponad 20 lat śledzi trendy i zjawiska marketingowe, popularyzując je od 2003 r. w portalu Marketing przy Kawie, którego jest redaktorem naczelnym. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu (WH AGH) i storytellingu (UJ). Prelegent na konferencjach branżowych (m.in. Kongres Badaczy, InternetBeta, I Love Marketing). Zasiadał w jury konkursów branżowych z zakresu content marketingu, shopper marketingu, marketingu wystawienniczego oraz programów lojalnościowych. Współautor książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki o content marketingu i storytellingu „Opowieści w marketingu”. Obecnie w ramach firmy doradczej IdeaTrend rozwija technologię do predykcji trendów w marketingu. Prywatnie fan fotografii i sztuki ulicznej. Organizował lub współorganizował wystawy fotograficzne oraz Kraków Street Photo Festival w 2019 r. Prowadzi stronę streetartkrakow.pl, gdzie gromadzi przejawy krakowskiego street artu. 

Marek Krajewski

ŚRODA, 13 KWIETNIA

socjolog, profesor zwyczajny, zatrudniony w Instytucie Socjologii UAM w Poznaniu. Autor licznych artykułów dotyczących współczesnej kultury, sztuki i edukacji kulturowej oraz książek: Kultury kultury popularnej (2003), POPamiętane (2006), Za fotografię! (2010, wspólnie z R. Drozdowskim), Są w życiu rzeczy… (2013), Incydentologia (2017), (Nie)nawidzenia. Świat przez nienawiść (2020). Kurator Zewnętrznej Galerii AMS (1998-2004) oraz pomysłodawca projektu „Niewidzialne miasto” (www.niewdzialnemiasto.pl ). Współtwórca programu propagującego edukację kulturową Bardzo Młoda Kultura oraz projektu Archwium Badań nad Życiem Codziennym (www.archiwum.edu.pl )

Zuzanna Ciesielska

ŚRODA, 13 KWIETNIA

Specjalistka ds. Otwartej Kultury w Centrum Cyfrowym. Z zespołem Pracowni Otwierania Kultury pomaga instytucjom kultury korzystać z potencjału nowych technologii. Absolwentka kulturoznawstwa, psychologii i zarządzania kulturą. Specjalizuje się w promocji i komunikacji oraz koordynowaniu projektów cyfrowych w instytucjach kultury. Współtwórczyni takich projektów jak Ninateka.pl.

Tomasz Gębala

ŚRODA, 13 KWIETNIA

Jak sam mówi o sobie nie robi reklam, a sprzedaje idee. Od 4 lat creative director i partner w Dziadku do orzechów. Najlepszy grafik wśród copy i najlepszy copy wśród grafików. Nie dzieli się wiedzą, bo jak sam twierdzi kreatywność to umiejętność trzymania w sekrecie swoich źródeł. Szczęśliwy tata Junior Art Directorów Stefanka i Ani. Laureat ponad 20 nagród kreatywnych. Krążą plotki, że w domowych freelansach uwielbia używać czcionki Comic-Sans.

Tamara Kamińska

ŚRODA, 13 KWIETNIA
 

Beata Wrona

ŚRODA, 13 KWIETNIA

Michał Zajdel

ŚRODA, 13 KWIETNIA

ekonomista i socjolog. Swoje doświadczenie zdobywał w GFK Polonia i Millward Brown. Obecnie Media &Digital Director w Kantar, gdzie zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań. 

Michał Protasiuk

ŚRODA, 13 KWIETNIA

w branży badawczej od 2002 roku, w Google odpowiedzialny za insighty konsumenckie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Specjalizuje się w badaniach mediów, pomiarze efektywności marketingowej oraz zachowaniach zakupowych w handlu detalicznym. Częsty prelegent na konferencjach branżowych, trener z zakresu badań
marketingowych. Współautor książek "Data driven decisions" (PWN, 2018), “Gamification, jak wygrać zaangażowanie respondenta” (PWN, 2020), “Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” (PWN 2021).