Jeszcze do 9 maja można zapisywać się na konferencję Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2021. Cena biletu na dwudniowe wydarzenie to 200 zł. Dodatkowo, wciąż dostępne są miejsca na webinarach 11 i 12 maja. Na uczestników i uczestniczki czekają najlepsi trenerzy i trenerki z dziedziny marketingu (i nie tylko). Koszt 3 godzinnego szkolenia to 123 zł.

Rejestracja na konferencję oraz na webinary (należy w formularzu wybrać odpowiedni dzień, a w kolejnym kroku temat szkolenia) trwa do 9 maja i odbywa się pod adresem: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturze2021/.

Konferencja Marketing w Kulturze to dwudniowe spotkanie ekspertów i ekspertek zajmujących się komunikacją działań kulturalnych w instytucjach, organizacjach pozarządowych czy oddolnych grupach i inicjatywach. Dwudniowe wydarzenie podzielone jest na część plenarną z prelekcjami i dyskusjami oraz popołudniowe webinary w małych grupach.

Tematy wystąpień i prelegenci i prelegentki Konferencji Marketing w Kulturze 2021

Tegoroczny program konferencji Marketing w Kulturze (11 maja) otwieraprzegląd najciekawszych case’ów z dziedziny kultury Wojciecha Kardysia (Netomania) oraz wystąpienie Karoliny Kałużyńskiej (Gameset) o grach jako nośniku kultury. Mirella Panek-Owsiańska opowie o wykorzystaniu narzędzi CSR dla kultury, Wouter van der Horst (We share culture) o projektowaniu wartościowej komunikacji online, a Kordian Klecha (intui) spróbuje nas przekonać o tym, czy wszystko jest interfejsem. Na temat wyzwań w średnich i mniejszych instytucjach kultury porozmawiają: Lidia Miłosz (Iławskie Centrum Kultury), Rafał Płotka (Gminny Ośrodek Kultury w Luzinie), Monika Jastrzębska-Opitz (Żuławski Ośrodek Kultury), a dyskusję poprowadzi Anna Rudnicka (Świdnicki Ośrodek Kultury, kulturanaczasie.pl). 

12 maja uczestników i uczestniczki przywita Natalia Hatalska (infuture institute) wystąpieniem na temat kultury w miastach przyszłości. Tego dnia także: prelekcja Elżbiety Lisowskiej (Uniwersytet SWPS) na temat wypalenia zawodowego w kontekście pracy zdalnej, Franciszka Georgiewa (Tigers) o procesie rebrandingu, Patrycji Sawickiej-Sikory (Primoloko) o współpracy kultury z influencerami, czy Pauliny Skipirzepy-Kamińskiej i Krzysztofa Magierskiego (Warsztaty Kultury) na temat zarządzania projektami online w instytucji. Jedna z dyskusji, na którą organizatorzy zapraszają drugiego dnia dotyczy promocji i produkcji podcastów. Doświadczeniami podzielą się Ewa Salamon (Pismo. Magazyn opinii), Bartek Czarkowski (Newonce) oraz Maciej Bąk (Radio Zet, podcast „Stacja Emigracja). Drugi temat to ekologiczne podejście do promocji i organizacji wydarzeń kulturalnych, o których opowiedzą, w rozmowie z Aleksandrą Janus (Centrum Cyfrowe, Muzea dla klimatu), Magdalena Komornicka (Zachęta – Narodowa Galeria Sztuki, Kultura dla klimatu), Joanna Tabaka (Widok na Widownię, Zielona Instytucja Kultury), Iwona Woźniak (Teatr Zagłębia).

Popołudniowe webinary podczas konferencji Marketing w Kulturze uzupełniają tematykę poruszaną w ciągu dnia. Uczestnicy i uczestniczki wybierają tematy, które chcą zgłębić: czy to narzędziowo – pod kątem nowości ze świata social mediów czy marketingu, czy to pod względem organizacji pracy zespołów, projektowania badań czy pracy z publicznością.

Webinary Konferencji Marketing w Kulturze, 11-12 maja 2021

Webinary odbywają się równolegle, w godz. 16.00 – 19.00. Każdego dnia może zapisać się na jedno spotkanie. Obowiązuje osobna rejestracja w formularzu na evenea.pl: https://app.evenea.pl/event/marketingwkulturze2021/.

  • Audience development w internecie. Lekcja z pandemii – Piotr Firych, UAM w Poznaniu
  • Odkryj Google Ads – Maciej Wiśniewski, Premium Ads
  • Lider(ka) kultury – przywództwo dla zaawansowanych – Marek Krawczyk, ZeroBullshit –
  • Projektowanie badań w instytucji kultury. Narzędzia i wskazówki – Natalia Brylowska, Instytut Kultury Miejskiej
  • Moderacja procesów kreowania pomysłów w zespole. Jak być ciągle twórczym w kulturze? – Łukasz Maźnica, hearts & heads
  • Jak zadbać o siebie w pracy? Narzędzia i procesy budowania dobrostanu pracowników kultury. Warsztat Pracowni Artist in Bloom (tylko 11 maja) –
  • Zarządzanie contentem w social mediach – Daniel Kotliński, Tigers (tylko 12 maja)
  • Jak zacząć przygodę na TikToku? – Jakub Biel, jakubbiel.pl
  • Instagram – nowinki, trendy, narzędzia – Justyna Mudło, MaxROY.agency
  • LinkedIn – jak dobrze prowadzić profil instytucji – Dagmara Pakulska, dagmarapakulska.pl

Konferencja odbędzie się w formie online. Podobnie jak w roku 2020 prelegenci zaproszeni są do specjalnie przygotowanego studia w Gdańsku, skąd na żywo transmitowana będzie konferencja z możliwością interakcji uczestników między sobą i zadawania pytań prelegentom.

Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. To społeczność, która tworzy się wokół wydarzenia już 2016 roku. Organizatorem konferencji jest Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku.

Społeczność na Facebooku: https://www.facebook.com/groups/183173505792203

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You might also like