Poznajcie (nie wszystkich) prelegent贸w i prelegentki Marketingu w kulturze 2021

CDN. 馃檪

ALEKSANDRA JANUS
| Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja | 12 maja, godz. 11.45 鈥 12.45

doktorka antropologii, dyrektorka Centrum Cyfrowego i kierowniczka dzia艂aj膮cej w jego ramach Pracowni Otwierania Kultury,聽wsp贸艂autorka i kuratorka inicjatywy Laboratorium muzeum, kuratorka programu 鈥濫xercising modernity鈥. Interesuje j膮 spo艂eczna rola instytucji kultury oraz ich relacje z odbiorcami, specjalizuje si臋 w analizie i wdra偶aniu strategii partycypacyjnych, badaniach publiczno艣ci oraz transformacji cyfrowej i otwieraniu dost臋pu do zasob贸w dziedzictwa. Wsp贸艂pracowniczka O艣rodka Bada艅 nad Kulturami Pami臋ci UJ, wyk艂adowczyni School of Ideas SWPS, cz艂onkini rady serii wydawniczej Wystawianie Teorii oraz FestivALTers, grupy dzia艂aj膮cej przy FestivALT. W swojej pracy akademickiej zajmuje si臋 badaniem kultur pami臋ci i rol膮 instytucji w procesie instytucjonalizacji dyskurs贸w na temat przesz艂o艣ci.<br>Aleksandra Janus poprowadzi dyskusj臋

IWONA WO殴NIAK | Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja | 12 maja, godz. 11.45 鈥 12.45

doktorantka na wydziale humanistycznym Uniwersytetu 艢l膮skiego w Katowicach, dyrektorka Teatru Zag艂臋bia w Sosnowcu, realizatorka i pomys艂odawczyni wielu dzia艂a艅 teatralnych, animacyjnych i spo艂ecznych m.in. Laboratorium Pedagogiki Teatru. Studiowa艂a m.in w Akademii Teatralnej w Warszawie, Akademii Praktyk Teatralnych w Gardzienicach, Uniwersytecie Opolskim, Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Prowadzi Teatr Naumiony z Ornontowic, wsp贸艂pracuje z wieloma teatrami w Polsce i poza granicami. Z zawodu manager kultury, teatrolog, animator.

KORDIAN KLECHA | Audience Experience. Wszystko jest interfejsem | 11 maja, godz. 13.00 鈥 13.30

projektuje produkty cyfrowe od 20 lat, kieruje studiami podyplomowymi 鈥淯ser Experience. Psychologia projektowania鈥 na SWPS w Sopocie, pracowa艂 m.in. dla WP.pl, a pod szyldem agencji intui realizowa艂 projekty dla szeregu czo艂owych firm i instytucji.

MAREK KRAWCZYK | WEBINAR Zarz膮dzanie zespo艂ami. Wyzwania lidera | 11 lub 12 maja, godz. 16.00 鈥 19.00

mened偶er zespo艂u, kierownik projektu, w艂a艣ciciel produktu, analityk 鈥 to niekt贸re z r贸l jakie mia艂 okazj臋 pe艂ni膰. W ka偶dej zbiera艂 do艣wiadczenia w obszarze zarz膮dzania projektami, budowania zespo艂贸w i tworzeniu 艣rodowiska, umo偶liwiaj膮cego ludziom osi膮ganie swoich cel贸w. Na przestrzeni ostatnich 13 lat, pracuj膮c zar贸wno w korporacjach, jak i startup鈥檃ch, mia艂 okazj臋 dowiedzie膰 si臋, jak w r贸偶nych bran偶ach i kulturach organizacyjnych mo偶na realizowa膰 projekty i osi膮ga膰 cele.

MIRELLA PANEK-OWSIA艃SKA | CSR dla kultury | 11 maja, godz. 14.00 鈥 14.30

ekspertka CSR, zarz膮dzania r贸偶norodno艣ci膮 i komunikacji spo艂ecznej, jedna z za艂o偶ycielek fundacji Kosmos dla Dziewczynek, by艂a cz艂onkini zarz膮du CSR Europe, wieloletnia prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Wsp贸艂pracowa艂a z The World Business Council for Sustainable Development, Global Compact, GRI.聽Cz艂onkini Zespo艂u ds. CSR聽oraz Grupy Roboczej ds. promocji odpowiedzialnego biznesu przy Ministerstwie Gospodarki. Przez 4 lata pe艂ni艂a funkcj臋 rzeczniczki prasowej polskiej sekcji Amnesty International. Absolwentka nauk politycznych o specjalno艣ci marketing polityczny, Szko艂y Lider贸w oraz kurs贸w na Stanford University i Columbia University. Prowadzi zaj臋cia dla student贸w na podyplomowych studiach z zakresu CSR i PR. Posiada d艂ugoletnie do艣wiadczenie wsp贸艂pracy z biznesem, sektorem publicznym i NGO.

NATALIA HATALSKA | Kultura w Mie艣cie Przysz艂o艣ci. Foresight na dzia艂ania instytucji kultury | 12 maja, godz. 9.30 鈥 10.15

CEO i za艂o偶ycielka infuture.institute 鈥 instytutu bada艅 nad przysz艂o艣ci膮. Jedna z najbardziej wp艂ywowych ekspertek zajmuj膮cych si臋 analiz膮, poszukiwaniem i prognozowaniem nowych trend贸w. Analityczka, trendwatcherka, autorka licznych projekt贸w badawczych, doceniona m.in. Nagrod膮 Publiczno艣ci Kongresu Badaczy Polskiego Towarzystwa Badaczy Opinii i Rynku. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots za bycie wzorem kobiety zajmuj膮cej si臋 nowymi technologiami oraz tytu艂em Digital Shaper, wyr贸偶niaj膮cy wybitne osobowo艣ci, za wk艂ad w rozw贸j gospodarki cyfrowej w Polsce. Autorka wielokrotnie nagradzanego bloga: hatalska.com, ksi膮偶ek 鈥濩z膮stki przyci膮gania鈥 oraz 鈥濬ar Future. Historia jutra鈥.

PATRYCJA SAWICKA-SIKORA | Czy i jak pracowa膰 z influencerami? | 12 maja, godz. 14.30 鈥 15.00

PR manager z 20 letnim do艣wiadczeniem, psycholog biznesu. Na swoim koncie ma nominacje do najwa偶niejszej, bran偶owej nagrody w dziedzinie public relations 鈥 Z艂otych Spinaczy. Wyk艂adowca i wsp贸艂tw贸rca kierunku studi贸w podyplomowych – “Professional Image. Psychologia wizerunku w 偶yciu publicznym i biznesie”. Prowadzi zaj臋cia w Collegium Da Vinci na kierunku “Fashion & New Media”. Koordynatorka pierwszej wsp贸lnej kampanii warszawskich Dom贸w Kultury NADAJEMYKULTURE.PL. Kampania zosta艂a finalist膮 Konkursu Kulturalne Case Studies podczas konferencji Marketing w Kulturze w marcu 2019r.

PIOTR FIRYCH WEBINAR | Audience development w internecie. Lekcja z pandemii | 11 lub 12 maja, godz. 16.00 鈥 19.00

badacz, dydaktyk oraz autor strategii z obszaru kultury i komunikacji, doktor nauk o kulturze (UAM w Poznaniu). Posiada wykszta艂cenie w zakresie marketingu i studi贸w latynoameryka艅skich (Aalborg University w Danii), a tak偶e dziennikarstwa i komunikacji spo艂ecznej (Uniwersytet 艁贸dzki / Uniwersytet Autonomiczny w Barcelonie). Adiunkt w Instytucie Kulturoznawstwa UAM. Od 2013 roku wsp贸艂pracownik Regionalnego Obserwatorium Kultury UAM, a od 2016 roku 鈥 Fundacji Best Place 鈥 Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc w Warszawie. Wsp贸艂tw贸rca pierwszego w Polsce programu studi贸w podyplomowych po艣wi臋conego koncepcji audience development (鈥濺ozw贸j publiczno艣ci鈥, UAM w Poznaniu). Redaktor magazynu 鈥濩onnecting Audiences Polska鈥. Go艣cinny wyk艂adowca Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Estonian Academy of Music and Theatre w Tallinnie oraz Uniwersytetu Europejskiego Viadrina we Frankfurcie nad Odr膮.

WOUTER VAN DER WORST | Jak zaprojektowa膰 warto艣ciow膮 komunikacj臋 online? | 11 maja godz 12.15聽鈥撀13.00

za艂o偶yciel We Share Culture, pracownik naukowy Edukacji Medialnej w Mediacollege Amsterdam, Head of Content & Learning w Smartify, edukator muzealny i technolog medi贸w. Swoj膮 karier臋 rozpocz膮艂 w Dziale Edukacji Rijksmuseum, gdzie za pomoc膮 produkt贸w takich jak SnapGuide, RijksTube i RijksCreative 艂膮czy艂 ze sob膮 tre艣ci i nauczanie digitalowe. Obecnie specjalizuje si臋 w innowacyjnych sposobach anga偶owania publiczno艣ci przy u偶yciu nowych technologii, zar贸wno w muzeach i na uczelniach, jak i poza nimi.

艁UKASZ MA殴NICA | WEBINAR Moderacja proces贸w kreowania pomys艂贸w w zespole. Jak by膰 ci膮gle tw贸rczym w kulturze? | 11.05, 12.05, godz. 16.00 鈥 19.00

moderator proces贸w kreatywnych, trener design thinking i badacz, specjalizuj膮cy si臋 w badaniu do艣wiadcze艅 klient贸w (/odbiorc贸w). Wsp贸艂za艂o偶yciel i partner w Hearts&Heads 鈥 agencji wspieraj膮cej klient贸w w tworzeniu us艂ug i produkt贸w, kt贸re odpowiadaj膮 na realne potrzeby odbiorc贸w. Od ponad 6 lat wsp贸艂prowadzi i rozwija Fundacj臋 Warsztat Innowacji Spo艂ecznych, gdzie realizuje r贸偶norodne projekty badawcze i szkoleniowe zorientowane na popularyzacj臋 i praktyczne wykorzystanie metody design thinking (m.in. w III sektorze oraz w sektorze kultury). Jako mentor i doradca wsp贸艂pracuje z firmami, administracj膮 publiczn膮 i organizacjami pozarz膮dowymi. Aktywny tak偶e jako wyk艂adowca 鈥 w tej roli wsp贸艂pracuje z AGH w Krakowie, gdzie wprowadza student贸w kierunk贸w informatycznych w 艣wiat mi臋kkich technik zespo艂owej pracy kreatywnej.

MAGDALENA KOMORNICKA | Ekologiczna instytucja kultury. Promocja i Produkcja | 12 maja godz 11.45 鈥 12.45

historyczka sztuki, kuratorka, producentka wystaw. Od 2006 roku zwi膮zana z Zach臋t膮 鈥 Narodow膮 Galeri膮 Sztuki w Warszawie, od 2012 roku nale偶y do zespo艂u kuratorskiego. Jest kuratork膮 m.in. wystaw: 鈥濲oanna Piotrowska. Zaduch鈥, 鈥濸rojekt X鈥 (z Gosi膮 Wdowik), 鈥濸lac Ma艂achowskiego 3鈥 i 鈥濴epsza ja鈥. Nale偶y do grona inicjatorek Zielonego Zespo艂u w Zach臋cie. Cz艂onkini kolektywu Kultura dla Klimatu.

ZOBACZ CA艁Y PROGRAM

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Tw贸j adres email nie zostanie opublikowany. Pola, kt贸rych wype艂nienie jest wymagane, s膮 oznaczone symbolem *

You might also like