Już niedługo spotkamy się (online) na 6. edycji Konferencji Marketing w Kulturze! Nie możemy się doczekać 11 i 12 maja. Ponownie będziemy nadawać z terenów Stoczni Gdańskiej, tym razem ze Budynku Dyrekcji Stoczni. UWAGA! Rejestrację rozpoczniemy niebawem. Osoby, które zgłoszą się do 20 kwietnia (lub pierwszych 400 zapisanych) otrzyma wyjątkowe konferencyjne przesyłki.
Cena biletów:
- 200 zł brutto – bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
- 125 zł brutto – bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.
Przedstawiamy pierwszych prelegentów i prelegentki. Kolejnych poznacie niebawem. Podczas #MwK2021 spotkamy się m.in.:

- Franciszekiem Georgiewem z Tigers, który opowie nam o tym, jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu,
- Natalią Hatalską z infuture.institute, która przedstawi nam wizje kultury w mieście przyszłości (horyzont 50 lat),
- Karoliną Kałużyńską PR Manager z Gameset, która opowie o wprowadzaniu i wykorzystywaniu gamingu w kulturze,
- Aleksandrą Janus z grupy MUZEA DLA KLIMATU i Centrum Cyfrowe, która poprowadzi panel dyskusyjny “Instytucje kultury dla klimatu. Promocja i produkcja”,
- Anną Rudnicką, dyrektorką Świdnicki Ośrodek Kultury, która poprowadzi rozmowę na temat promocji i komunikacji w tzw. w średnich i mniejszych instytucjach kultury.
Nie zabraknie warsztatów w formie webinarów. W jakich obszarach będziemy poszerzać nasze kompetencje?
- Google Ads, TIK TOK, Instagram, zarządzanie zespołem, LinkedIn, budowania publiczności, przygotowania instytucji na daleką przyszłość, przygotowywaniu identyfikacji wizualnej, utrzymywania work-life balance czy prowadzeniu procesów kreatywnych w zespołach.
Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury.