Już niedługo spotkamy się (online) na 6. edycji Konferencji Marketing w Kulturze! Nie możemy się doczekać 11 i 12 maja. Ponownie będziemy nadawać z terenów Stoczni Gdańskiej, tym razem ze Budynku Dyrekcji Stoczni. UWAGA! Rejestrację rozpoczniemy niebawem. Osoby, które zgłoszą się do 20 kwietnia (lub pierwszych 400 zapisanych) otrzyma wyjątkowe konferencyjne przesyłki.  

Cena biletów:

  • 200 zł brutto – bilet na dwa dni konferencji (wszystkie prelekcje oraz starter-pack dla uczestnika/ki)
  • 125 zł brutto – bilet na pojedynczy webinar trwający 3 godziny.

Przedstawiamy pierwszych prelegentów i prelegentki. Kolejnych poznacie niebawem. Podczas #MwK2021 spotkamy się m.in.:  

  • Franciszekiem Georgiewem z Tigers, który opowie nam o tym, jak skutecznie przeprowadzić proces rebrandingu,  
  • Natalią Hatalską z infuture.institute, która przedstawi nam wizje kultury w mieście przyszłości (horyzont 50 lat),  
  • Karoliną Kałużyńską PR Manager z Gameset, która opowie o wprowadzaniu i wykorzystywaniu gamingu w kulturze,  
  • Aleksandrą Janus z grupy MUZEA DLA KLIMATU i Centrum Cyfrowe, która poprowadzi panel dyskusyjny “Instytucje kultury dla klimatu. Promocja i produkcja”,  
  • Anną Rudnicką, dyrektorką Świdnicki Ośrodek Kultury, która poprowadzi rozmowę na temat promocji i komunikacji w tzw. w średnich i mniejszych instytucjach kultury.  

Nie zabraknie warsztatów w formie webinarów. W jakich obszarach będziemy poszerzać nasze kompetencje?  

  • Google Ads, TIK TOK, Instagram, zarządzanie zespołem, LinkedIn, budowania publiczności, przygotowania instytucji na daleką przyszłość, przygotowywaniu identyfikacji wizualnej, utrzymywania work-life balance czy prowadzeniu procesów kreatywnych w zespołach.

Serdecznie zapraszamy na konferencję oraz do facebookowej grupy „Marketing w kulturze”, gdzie dyskutujemy o tematach związanych z komunikacją, promocją i marketingiem kultury. 

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You might also like