Gdańsk, UWAGA, ZMIANA DATY! 28-29 września 2020

Miejsce konferencji: Filharmonia Bałtycka na Ołowiance

Dodatkowe popołudniowe warsztaty: Narodowe Muzeum Morskie i Ośrodek Kultury Morskiej

W programie wystąpienia (szczegółowy harmonogram wkrótce):

WYDARZENIA DODATKOWE

  • Agata Romaniuk (blink spark a change), „Zapalniki zmian. Jak kształtować zachowania w instytucjach”. Warsztat dodatkowy, poprzedzający konferencję. Koszt: 400 zł brutto. Miejsce: Ośrodek Kultury Morskiej
  • VHS Hell – pokaz kultowych, „najgorszych filmów” z lektorem na żywo. Przed filmem: prelekcja o promocji wydarzeń filmowych. Wstęp bezpłatny dla uczestników konferencji.
  • Warsztat specjalny z Maciejem Lewińskim “Dane ropą XXI wieku” o Google Analytics, koszt 400 zł brutto.
  • Marketingowa prasówka. Przebieżka przez nowe trendy 2020. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)
  • Marketingowa Prasówka. Tomasz Palak (Radca prawny, www.tomaszpalak.pl)
  • Konkurs Case Study i Afterparty (koncert projektu LASY)

WYSTĄPIENIA

  • Jak instytucje mogą wykorzystywać social media do sprzedaży swoich “produktów”. Franciszek Georgiew (Social Tigers)
  • Strategiczne partnerstwa dla wydarzeń kulturalnych. Anna Orzech (Fundacja WOŚP)
  • Czy kultura może być zwinna? Zarządzanie i komunikacja w instytucjach kultury. Rozmawiają: Aleksandra Stańczuk (Wirtualna Polska), Beata Dubiel-Stawska (B8), Tomasz Włodarski (Małopolski Instytut Kultury). Prowadzenie: Dominik Pokornowski (3,14 PR, haipaa) 
  • Jak skutecznie wytworzyć produkt cyfrowy w instytucji kultury? Kordian Klecha (intui)
  • Prelekcja Janiny Bąk (Janina Daily)
  • Kampanie dla kultury z perspektywy agencji marketingowej. Cięty Język
  • Showcase kulturalnych kampanii w mediach społecznościowych. Dagmara Pakulska (#NibyPrasówka)
  • Misja i wizja, czyli jak z komunikacji zewnętrznej przejść do tej wewnątrz instytucji. Przykład Muzeum Emigracji w Gdyni. | Bartłomiej Brach (brightlight), Kaja Długosz (Muzeum Emigracji)
  • Prawo w kulturze – showcase. Tomasz Palak (Radca prawny, www.tomaszpalak.pl)

Przykłady Real Time Marketingu w social mediach. Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas)

Przemyśleć social media. Chris Unitt (One Further)

Design i projektowanie graficzne dla kultury. Tom Biskup (Studio Super Super)

Kultura wpływu czy wpływ kultury – mikro, nano i inni influencerzy w służbie kultury. Maciej Trojanowicz (Troyann.pl)

Warsztaty 28 i 29.09 – prowadzone są równolegle, tematyka powtarza się każdego dnia. Godziny: 16.00 – 19.00

Michał Zalewski (Krakowskie Biuro Festiwalowe) – Dobrze powiedziane – wystąpienia publiczne, prezentacje, rozmowy z partnerami nie muszą Cię paraliżować

Grzegorz Jędrek (wniedoczasie.pl) – Lejek sprzedażowy w kulturze? Da się

Agnieszka Kaim (agnieszkakaim.eu) – Design Thinking: zoom na ideację

Dominik Pokornowski i Katarzyna Toczko (3,14 PR) – “E-mail is dead”, czyli potęga komunikatorów dla zespołu instytucji i publiczności

Edyta Paul (Concordia Design) – Geniusz jednostki czy siła zespołu. Zespoły projektowe w akcji

Dorota Woźniczka (Social Tigers) – Narzędzia, triki i sposoby na: Instagram

Adrian Gamoń (adriangamon.com) – Budowa marki osobistej i instytucji kultury na LinkedIn

Anna Ledwoń-Blacha (More Bananas) – Faceboook w instytucji kultury (tylko 28 września)

Ceny biletów:

  • 2 dni Konferencji Marketing w Kulturze, 7-8 kwietnia 2020 – 200 zł brutto.

W cenie: fantastyczni prelegenci, networking, przerwy kawowe i lunche, identyfikator i zestaw uczestnika, afterparty.

  • 1 warsztat popołudniowy – 125 zł brutto. Żeby wziąć udział w warsztatach trzeba być zarejestrowanym uczestnikiem/uczestniczką konferencji.

W cenie: 3-godzinny warsztat w grupie do 25 osób ze specjalistkami i specjalistami w swojej dziedzinie.

Show all responses Close responses

One Reply to “Program 5. edycji konferencji Marketing w Kulturze”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You might also like