25 października

Tego dnia podczas Konferencji Marketing w Kulturze, skupimy się na języku komunikacji instytucji kultury, trwałym relacjom z otoczeniem, które budują, czy dostępności cyfrowej. W programie także przegląd trendów marketingowych i sesja poświęcone budowaniu angażującego profilu na Instagramie.

9.00 – 9.30
Rejestracja i kawa
9.30
Otwarcie konferencji
9.35 – 10.15
Język komunikacji instytucji kultury.
Prowadzenie: Paulina Mikuła, Mówiąc Inaczej
10.15 – 11.15
Budowanie lovebrandu instytucji kultury na przykładzie dużych marek.
Prowadzenie: Edyta Kowal (edytakowal.pl) w rozmowie z Karoliną Szabłowską, Marketing Manager IKEA.
11.15 – 11.45
Przerwa Kawowa
11.45 – 12.00
Promocja=relacja, czyli case o komunikacji bez barier
Prowadzenie: Jakub Walczyk, Kino bez barier – Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu
12.00 – 13.15
Przegląd case studies dostępności komunikacji i marketingu w instytucjach kultury.
Prowadzenie: Wojtek Kutyła: (wojtekkutyla.pl), Piotr Źrołka (piotrzrolka.pl), Barbara Sowa (Magazyn PISMO), Piotr Czarnota (Zamek Królewski na Wawelu), Anna Cygankiewicz (Fundacja Kultury Bez Barier)
13.15 – 14.15
Przerwa lunchowa
14.15 – 14.45
Instagram, który angażuje
Prowadzenie: Ola Długołęcka i Anna Szałas (sztukadokawy.pl)
14.45 – 15.15
Przegląd trendów w komunikacji marketingowej AD 2023
Prowadzenie: Jagoda Prętnicka-Markiewicz (SEC Newgate CEE)
15.15 – 15.45
Kultura to ludzie: Rola marki osobistej pracownika w budowaniu wizerunku instytucji.
Prowadzenie: Dawid Lewandowski (Artysta na socialu, instagram.com/artystanasocialu)
20:00
MidParty | Mchy i Porosty DJ set + wizualizacje | Arkadiosh&WIK Koncert Darksynth |
Prowadzenie: Naciśnij + aby dowiedzieć się więcej