Konferencja Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka to doroczne, ogólnopolskie spotkanie osób zajmujących się promocją, komunikacją i marketingiem w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych czy oddolnych inicjatywach. To dwa dni spotkań z ekspertami i ekspertkami z Polski i z zagranicy oraz tematyczne warsztaty. 

Konferencja organizowana jest przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku. Czwarta edycja wydarzenia odbyła się 7 – 8 marca 2019 w Gdańsku. 

W 2019 roku skupiliśmy się na nowych trendach komunikacji z odbiorcami i zastanowimy się, jak instytucje i organizacje mogą skorzystać z ekonomii behawioralnej. Poruszyliśmy tematy współpracy z biznesem, storytellingu w kulturze, finansowania społecznościowego. Nie zabrakło także prezentacji badań dot. konsumentów kultury – opowiadała Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej. 

opowiadała Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej

Wśród prelegentów i prelegentek oraz prowadzących warsztaty: Paweł Tkaczyk (MIDEA), Anna Miotk (PBI), Artur Jabłoński (digitalk), Agata Grenda (Grenda. Produkcja kultury), Michał Bajorek (@24hoursuccess), Katarzyna Szustow (Szustow Komunikacja), Bartłomiej Brach (PTBRiO), Anna Rzeźnik (PTBRiO), Agata Romaniuk (Blink spark a change), Bartłomiej Raducha (WebWave CMS), Sylwia Chwalana (Lekko o copywritingu), czy Przemysław Witka (Agile Brains).

Wszyscy prelegenci i prelegentki

Program #MwK2019