Gdzie mogę sprawdzić program Konferencji?
Program Konferencji #MwK2019 i przydatna mapa są dostępne na stronie www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl/program.

Gdzie odbywa się Konferencja Marketing w Kulturze?
Widzimy się 7-8 marca 2019 (czwartek-piątek) w Gdańsku. Główne wydarzenie (część plenarna) odbywa się w Starym Maneżu, warsztaty i dodatkowe atrakcje są w pobliżu na terenie Garnizonu Kultury (patrz mapa).

Jak mogę dojechać do Starego Maneża/Garnizonu Kultury?
Jeśli wybieracie transport publiczny gorąco zachęcamy do skorzystania ze strony https://jakdojade.pl/trojmiasto/trasa/, która pokaże najbliższe i najlepsze opcje dojazdu.

Z Dworca PKS kursują tramwaje numer 6, 12 (kierunek Jelitkowo), 9 (kierunek PKM Strzyża), należy wysiąść na przystanku Galeria Bałtycka i kierować się już pieszo w kierunku Starego Maneża (ok. 10 min).

SKM, pociągi Szybkiej kolei Miejskiej kursują co ok. 7 min. Najlepiej wysiąść na przystanku Gdańsk Wrzeszcz i kierować się pieszo do Starego Maneża (ok. 10-15 min).

Jeśli jedziecie pociągami, wysiądźcie na przystanku Gdańsk Wrzeszcz i dalej pieszo do Starego Maneża (ok. 10-15 min).

Samochodem – nie gwarantujemy miejsc parkingowych, na terenie Garnizonu Kultury m.in. koło Starego Maneża, Sztuki Wyboru są bezpłatne miejsca parkingowe, ale nie gwarantujemy miejsc dla uczestników (zasada, kto pierwszy ten lepszy).

Nie zdążyłem/zdążyłam z rejestracją, czy są jeszcze miejsca?
Lista obecności pęka w szwach. Nie ma możliwości rejestracji na konferencję. Zapraszamy na bezpłatny stream części plenarnej (9.00-15.00 każdego dnia) pod adresem: www.youtube.com/user/IKMGdansk.

Czy Konferencja ma swoje social media?
Konferencja Marketing w kulturze posiada oficjalny hashtag #MwK2019. Wszelkie informacje, a także relacja na żywo, będą dostępne na koncie Twitter Instytutu Kultury Miejskiej: www.twitter.com/IKM_Gdansk oraz na Instagramie: www.instagram.com/ikm_gdansk, a także na stronie www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl.

Zapewniacie nocleg?
Nie zapewniamy noclegu. W cenie biletu konferencyjnego jest udział w 2-dniowym wydarzeniu i wydarzeniach dodatkowych. Warsztaty także są dodatkowo płatne.

Kiedy rozpoczyna się rejestracja uczestników/uczestniczek?
6 marca (środa) prowadzimy rejestrację w Sztuce Wyboru (ul. J. Słowackiego 19) od godz. 17.00 do 20.00, gwarantuje to ominięcie kolejki do rejestracji w czwartek rano.

Rejestracja konferencyjna rozpoczyna się o 8.00 i trwa do 15.00 każdego dnia #MwK2019 w Starym Maneżu (ul. J. Słowackiego 12).

Podczas rejestracji będą skanowane QR kody uczestników i uczestniczek konferencji, które otrzymaliście e-mailem. W przypadku nie posiadania przy sobie QR kodu prosimy o dokument tożsamości i podanie imienia i nazwiska przy rejestracji.

Nie mogę wziąć udziału w konferencji, czy może za mnie przyjść kolega/koleżanka z zespołu?
Tak, jest taka możliwość, ale prosimy o zgłoszenie takiej sytuacji przed konferencją do 6 marca do godz. 17.00 na e-mail: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Czy będę mogła zostawić bagaż?
Możliwość zostawienia bagażu będzie możliwa w szatni w Starym Maneżu.

Czy Konferencja będzie w jakiś sposób rejestrowana / nagrywana?
Tak. Konferencja Marketing w kulturze będzie dostępna do oglądania „na żywo” w czasie pierwszego dnia, poprzez streaming dostępny na stronie www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. W trakcie #MwK2019 będą także przeprowadzane wywiady z prelegentami i prelegentkami, które pojawią się na profilu Instytutu Kultury Miejskiej.

Czy w czasie warsztatów jest wymagany ode mnie dodatkowy sprzęt (laptop, smartfon)?
Informację o zabraniu ze sobą laptopa lub smartfona (niezbędnych narzędzi przy niektórych warsztatach) wyślemy wcześniej do osób zapisanych na dany warsztat.

Czy na konferencji zaplanowano czas na rozmowę i dyskusję z prelegentami?
Pytania od publiczności będą zadawane w trakcie trwania danego panelu.

Czy będzie after party?
Wieczór integracyjny łączymy z Konkursem na Kulturalne Case Studies. Zapraszamy 7 marca (czwartek) od godz. 20.30 do Sztuki Wyboru (ul. J. Słowackiego 19).

Nie mogę przyjechać, co zrobić?
Prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres marketingwkulturze@ikm.gda.pl. Przed samą konferencja najlepiej znaleźć zastępstwo na swoje miejsce (np. na grupie Marketing w kulturze https://www.facebook.com/groups/183173505792203/ i zgłosić zamianę na podany wyżej e-mail. Zatwierdzone zwroty będą realizowane do 21 dni po konferencji #MwK2019.

Chcę wziąć udział w wydarzeniu dodatkowy np. jodze, jak się zgłosić?
Na zajęcia sportowe – jogę, wspinaczkę, turniej badmintona obowiązuje strój sportowy (należy go zabrać). Rejestracja odbywała się wcześniej, ale jest również możliwość zgłoszenia swojego udziału w wybranym wydarzeniu w Punkcie Informacji na #MwK2019 lub pod linkiem.

Potrzebuję zaświadczenia, potwierdzenia delegacji, faktury itp.?
Pierwsze kroki prosimy kierować do Punktu Informacji konferencji. Informujemy, że na miejscu nie będziemy drukować faktur, są dostępne tylko online (wysyłamy dokumenty e-mailowo).

Czy na konferencji będzie zapewnione jedzenie, napoje? Czy brać własne kanapki?
Na #MwK2019 zapewniamy Państwu kawę, herbatę, wodę, soki przez cały czas trwania części plenarnej 9:00-15:00, podczas przerwy na kawę przed południem będą dostępne kruche ciastka, a po południu zapewniamy lunch w wersji wegańskiej, wegetariańskiej i mięsnej.

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You might also like