Serdecznie dziękujemy za wysiłek włożony w przygotowanie i opis działań case studies. Do konkursu zgłoszono aż 22 działania! Cieszy nas, że reprezentowany były również średniej wielkości miasta i miejscowości, gdzie współpraca między instytucjami daje wspaniałe efekty promocyjne. Do finału przeszło sześć case studies: Strefa Kultury Wrocław – Mikrogranty, Warszawskie Domy Kultury – Nadajemy Kulturę, Biuro Kultury M st. Warszawy – Kultura Leczy, Teatr Syrena – Jak w rodzinie, Muzeum Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN – Wystawa Król Maciuś. Gratulujemy! Laureatów poznamy 7 marca wieczorem.

Część projektów była raczej opisem bardzo ciekawych działań merytorycznych instytucji/organizacji. Konkurs miał na celu wyłonienie najciekawszych i najbardziej wartościowych dla odbiorców kampanii promocyjnych i takie znalazły się w finałowej szóstce.

Filmy, prezentacje i zdjęcia miały bardzo dobrą jakość. Opowieści złożone przez Państwa zachęcają do wizyty w każdym zaprezentowanym miejscu/instytucji.

Zgłoszenia oceniane były w 7 stopniowej skali. Kryteriów było 7:

  • W jakim stopniu prezentowany projekt twórczo promuje przedstawione działanie (1-7)?
  • W jakim stopniu grupa docelowa działań komunikacyjnych została dopasowana do przedstawionych w projekcie działań? (1-7)
  • Jak ocenia Pan/Pani identyfikacje wizualną (grafiki w social mediach, wideo, plakaty) projektu? (1-7)?
  • Na ile język komunikacji jest dopasowany do grupy docelowej, jasny, bezpośredni? (1-7)
  • W jakim stopniu pomysł na kampanię był zasadny i celowy?
  • W jakim stopniu projekt zrealizował swoje założenia (wzrost frekwencyjny, wzrost świadomości w przypadku kampanii wizerunkowych etc.)? (1-7)

Do finału Konkursu Kulturalne Case Studies przechodzą:

  • Strefa Kultury – Mikrogranty – 193 pkt
  • Warszawskie Domy Kultury – Nadajemy kulturę – 186 pkt
  • Biuro Kultury M st. Warszawy – Kultura leczy – 185 pkt
  • Teatr Syrena – Jak w rodzinie – 185 pkt
  • Muzeum Narodowe w Poznaniu – Muzeum? Żebyś wiedział! – 185 pkt
  • Muzeum POLIN – Wystawa Król Maciuś – 180 pkt

Gratulujemy laureatom, szczegóły na temat finałowy wystąpień prześlemy mailowo do 28.02.

Prezentacje case studies odbędą się 7.03 w godz. 20.30 -21.30. Każdy z zespołów/osób będzie miał MAKSYMALNIE 10 min na przedstawienie konkursowej pracy.

Pozostałe zgłoszenia:

  • Ewa Wojtasik – Wszystko dla pań – 170 pkt
  • GAK Gdańsk – Z kulturą po sąsiedzku – 168 pkt
  • Galeria Labirynt – Zbieramy wspomnienia o Baobabie – 148 pkt
  • iPublicity – Hommage a Kieślowski 2018 – 145 pkt
  • Izabela Chyłek – Kiermash – 133 pkt
  • Małopolski Instytut Kultury – Małopolska to go – 171 pkt
  • MOK Żory – Alternatywy 4 – 155 pkt
  • Superskrypt – Punk is not dead – 141 pkt
  • Teatr Animacji w Poznaniu – Nowa identyfikacja – 150 pkt
  • Teatr Ochota – Cięszanuję – 178 pkt
  • Teatr Syrena – Tydzień Dziecka – 171 pkt
  • Warszawska Szkoła Filmowa – 152 pkt
  • Muzeum Narodowe w Gdańsku – Sąd Ostateczny – 168 pkt
  • Multiart – #kulturaratuje – 167 pkt
  • Projekt PR – Literacki Sopot – 158 pkt

Jury Konkursu, które oceni prace 7 marca:

  • Aleksandra Szymańska, dyrektor Instytutu Kultury Miejskiej
  • Barbara Sroka, za-ca dyrektora Instytutu Kultury Miejskiej
  • Sławomir Czarnecki, kierownik Działu Badań i Rozwoju w Instytucie Kultury Miejskiej
  • Katarzyna Szustow, Szustow. Kultura i Komunikacja
  • Michał Kędzierski, EC1 w łodzi
  • Igor Gałązkiewicz, Anegre

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You might also like