Prof. Tomasz Szlendak opowiada o wynikach badań dotyczących Kulturalnego życia Polaków

Profesor Tomasz Szlendak z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, premierowo o badaniu warszawskiej publiczności oraz o życiu kulturalnych Polaków w większych i mniejszych miastach.

Wystąpienie miało miejsce podczas III Konferencji Marketing w Kulturze 2018. Podczas organizowanego przez Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku wydarzenia spotkało się niemal 450 osób z instytucji kultury i organizacji pozarządowych z całej Polski.

Na #MwK2018 rozmawialiśmy o nieoczywistych trendach, które mogą inspirować kulturę, bolączkach i radościach codziennej pracy osoby promującej wydarzenia kulturalne, sprzedawaniu doświadczeń przez kulturę, demokratycznym zarządzaniu instytucją kultury, projektowaniu graficznym dla kultury, badaniach pomocnych w projektowaniu działań instytucji.

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You might also like