Konkurs na najlepszą kampanię promocyjną

Świetne działania promocyjne projektów kulturalnych nie należą już do rzadkości. Coraz więcej przemyślanych kampanii odbija się szerokim echem w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Instytut Kultury Miejskiej, organizator Konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka, proponuje uczestniczkom i uczestnikom wydarzenia udział w konkursie na najlepsze Kulturalne Case Study! Zwycięski projekt otrzyma statuetkę oraz nagrodę w wysokości 1000 zł. Informacje, regulamin i zgłoszenia.

Chcemy docenić ambitne, wysoko lub nisko budżetowe kampanie i projekty komunikacji wydarzeń kulturalnych. Działania promocyjne w mediach społecznościowych, mediach tradycyjnych, kampanie outdoorowe czy niestandardowe. Szczególnie ważne są dla nas inicjatywy, które może nie zyskały dużego oddźwięku w skali ogólnopolskiej, ale poruszyły lokalne środowisko

mówi Marta Bańka z Instytutu Kultury Miejskiej.

SedW Konkursie Kulturalne Case Studies #MwK2019 mogą wziąć udział osoby zarejestrowane na Konferencję Marketing w Kulturze. Do składania propozycji projektów zaproszone są instytucje kultury, organizacje pozarządowe, grupy nieformalne czy agencje PR ściśle współpracujące z instytucjami/organizacjami kulturalnymi. Do konkursu przyjmowane są kampanie, które odbyły się w 2018 roku. Zgłoszenia zbierane są od 4 do 20 lutego 2019 r. mailowo na: marketingwkulturze@ikm.gda.pl.

Jury wybierze 6 projektów

Jury składające się z przedstawicieli i przedstawicielek Instytutu Kultury Miejskiej oraz prelegentów i prelegentek konferencji wybierze 6 projektów, które zostaną zaprezentowane 7 marca podczas wieczoru integracyjnego. Informacja o przejściu do drugiego etapu będzie przekazana do 25 lutego. Zwycięzca otrzyma statuetkę #MwK2019 oraz 1 000 zł.

Regulamin konkursu do pobrania: REGULAMIN.

Write a response … Close responses

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You might also like